2e stop Luxemburg - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Simon - WaarBenJij.nu 2e stop Luxemburg - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Simon - WaarBenJij.nu

2e stop Luxemburg

Door: Simon71

Blijf op de hoogte en volg Simon

09 Oktober 2021 | Luxemburg, Luxemburg

Nou, na een teleurstelling dat de accu vertraging had gehad is mijn reis toch begonnen.
Eerst even in Enkhuizen gestaan om wat te wennen en mijn zus en zwager weer gezien. Altijd leuk.
Daarna ben ik naar Luxemburg gegaan. Nu sta ik paar dagen in Clervaux. Mooie camping, super voorzieningen. T's alleen wel wat kouder geworden,dat was niet helemaal de bedoeling. Maar went ook wel weer.
Komende maandag ga ik hier weg, hopelijk op weg naar camping in Duitsland.
Tot nu toe gaat alles goed. Het bevalt mij wel deze vrijheid hahaha.
Volgend verslag zal in Duitsland zijn. Tot dan!

  • 10 Oktober 2021 - 11:41

    Erik:

    Mooi man, misschien wat koud maar het in die omgeving herfst zien worden, lijkt me ook wel zn charme hebben. Hoe was de zaterdagavond in de campingbar?

  • 13 Oktober 2021 - 00:43

    TidoMarjon:

    ben benieuwd waar on Duitdland... we blijven het volgen.

  • 15 Oktober 2021 - 13:34

    Mark:

    Leuk dat we je reis zo kunnen volgen. Kijk uit naar je volgende verslag.

  • 15 Oktober 2021 - 18:26

    Klaas B.:

    Geniet er van, hier is het ook koud en nat dus het kan alleen maar beter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Actief sinds 16 Feb. 2021
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 2061

Voorgaande reizen:

08 September 2022 - 20 Maart 2023

Bangkok, Kiwi trip en down under

03 Januari 2022 - 31 Maart 2022

2e reis door Europa

16 Februari 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis door Europa

Landen bezocht: