Kroatie - Reisverslag uit Pakoštane, Kroatië van Simon - WaarBenJij.nu Kroatie - Reisverslag uit Pakoštane, Kroatië van Simon - WaarBenJij.nu

Kroatie

Blijf op de hoogte en volg Simon

19 Oktober 2021 | Kroatië, Pakoštane

Vanuit Oostenrijk rechtstreeks naar Kroatie gereden. Het weer is hier deze dagen echt heerlijk. Elke dag zon met graadje of 20. Daarvoor ben ik oa gegaan:-)

Ondertussen heb ik het allemaal met de camper wel door. Dus dat scheelt een hoop hahaha.

Verder heb ik gemerkt dat ik toch wel een planner ben. Wil graag Wifi op mijn camping en goed sanitair. En ik ben wel op mijzelf gericht. Hoef weinig tot geen contact met mede campers hahaha. Ik vind het wel prima zo.

Tm de 23e sta ik hier, dan ga ik wat zuidelijker om tenslotte bij Split terecht te komen.

Vrienden/familie/squash/padel/tennis mis wel,maar dat wist ik van te voren. Dat komt ook wel weer.

Voor nu geniet ik van t mooie weer,daar word ik echt vrolijk van:-D

• 20 Oktober 2021 - 09:29

Anna:

Hoi Simon,

Wat leuk om van je te horen en te lezen dat je je plan hebt doorgezet.
    Maak er een mooie reis van, goed vertoeven daar zo te zien!
    We zullen je blijven volgen.

Groetjes Martine en Anna

• 27 Oktober 2021 - 21:53

Petra En Menno:

Het klinkt alsof je je draai in het reisleven hebt gevonden. Hoop op mooie verhalen! Veel plezier daar.