Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simon - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simon - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Simon

20 September 2022 | Thailand, Bangkok

Dit is dus het eerste verslag van mij weer. Afgelopen jaar dus Spanje gedaan. Was mega mooi en veel gedaan. Na Granada eigenlijk geen verslag meer gemaakt.

Dus nu nieuwe poging aangezien ik nu Nieuw Zeeland en Australie aan ga doen.

Maar met tussenstop Bangkok. Na een prima reis( 1e vertraging van de 3 vertragingen hahaha) van 11 uur kom ik aan in Bangkok. Na een goede tip van squashkamaraad van mij(Marcel thnks) eerst helemaal naar beneden gegaan om geld te wisselen. Dat ging vrij soepel. Daarna weer naar boven op zoek naar mijn taxi. Dat ging wat minder soepel hahaha.

Maar gelukkig had het complex- waar ik 3 nachten zou verblijven- mij een foto gestuurd waar ik moest zijn.

Zo gezegd zo gedaan,dat was easy te vinden. Daar werd foto van mij gemaakt zodat de chauffeur mij kon vinden.

Ook dat was snel voor elkaar. Taxi in en op weg naar complex. Onderweg zag ik al hoe druk het daar is en t werd alleen maar drukker en drukker. Na ongeveer een uur kom ik aan bij t complex. Mooi appartement,maar man toen ik uitstapte kwam mij toch een geur en hitte tegemoet. Niet te doen.

Gelukkig t appartement heeft airco en tjonguh wat heb ik daar 3 dagen van genot[e-1f603]

Snel spullen klaar en op zoek naar klein supermarktje. Het was s'avonds rond 19.00 uur en nog steeds 29 graden. Niet te doen. Die avond kwam ik er al achter dat Bangkok niet mijn ding is. Wat eten gekocht en snel weer terug naar de airco....

Redelijk goed geslapen, gelukkig heb ik erg weinig last vanjet lag.

Volgende dag een kleine wandeling gemaakt en direct de laatste. Want damn wat is het daar heet heet heet heet en drukkend heet. Na 5 meter stroomde het zweet al tot in de ..... Toch maar verder gelopen, maar het is gewoon niet mijn gedeelte van de wereld.

Ik vind het te heet, te druk en eerlijk, voor mij te vies

Al met al kort loopje naar de supermarkt,daar eten en drinken gekocht en 2 dagen verder in t appartement gebleven.

Laatste dag weer met taxi naar vliegveld, geld weer omgewisseld naarNzd en inchecken voor de volgende reis via Sydney naar Auckland.

En ja het vliegtuig had vertraging hahaha


  • 25 September 2022 - 09:31

    Maurits:

    Ha Simon,

    Leuk om weer te lezen over je reisavonturen! Ik kan me best voorstellen dat de vochtigheid en hitte niet fijn was daar! Heel wat anders dan Spanje en Portugal. Een airco is een eerste levensbehoefte in Bangkok zo te lezen! Goede reis toegewenst naar Nieuw-Zeeland, en moge het daar iets frisser zijn. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Actief sinds 16 Feb. 2021
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2049

Voorgaande reizen:

08 September 2022 - 20 Maart 2023

Bangkok, Kiwi trip en down under

03 Januari 2022 - 31 Maart 2022

2e reis door Europa

16 Februari 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis door Europa

Landen bezocht: